Sila klik Follow dan button [X] untuk menutup Button Close

Jawatan Kosong di Lembaga Kemajuan Pertanian Muda (MADA) - 31 Jan 2017

Pemohon-Pemohon daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut di dalam perkhidmatan Lembaga Kemajuan Pertanian Muda:-


Jawatan:


1. PEGAWAI PERTANIAN GRED G41


2. PENOLONG AKAUNTAN GRED W29


3. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N19



Tarikh tutup permohonan ialah pada 31 January 2017


Permohonan yang lewat diterima tidak akan dilayan.





Join Telegram Kami : telegram.me/kerjakosongterkini

Jawatan Kosong Terkini 2017 di Lembaga Kemajuan Pertanian Muda (MADA)



Sejarah Lampau

Padi adalah merupakan salah satu sumber tanaman yang terpenting dalam peradaban dunia. Dalam sejarah kemajuan manusia, sudah diperlihatkan bahawa era pertanian moden telah berkembang dengan pesatnya dari zaman dahulu sehinggalah datangnya zaman millenium. Sebagai insan yang dapat membawa kebaikan kepada semua makhluk di muka bumi ini, sektor-sektor yang berkembang pada peradaban Islam memiliki banyak kelebihan yang sangat jauh dan baik daripada Barat pada masa lalu. Perkembangan peradaban dimulai dari berkembangnya ilmu pengetahuan yang digunakan untuk membantu umat manusia dalam mengelola segala urusan kehidupannya.

Perubahan yang berlaku seharusnya boleh dijadikan contoh pada masa sekarang, di mana saat ini masyarakat mengalami ketidakstabilan dari banyak sektor yang menguruskan kehidupan. Salah satu sektor penting yang termasuk di dalam memenuhi hajat setiap manusia adalah sektor pertanian. Dalam hal ini, pertanian memiliki peranan yang utama dan penting untuk diuruskan dalam mendukung sektor kehidupan lainnya. Perubahan masa telah menunjukkan bahawa perkembangan di sektor pertanian telah jauh maju ke hadapan dengan pelbagai ilmu-ilmu serta maklumat terbaru.

Previous Post Next Post