Sila klik Follow dan button [X] untuk menutup Button Close

Jawatan Kosong di Lembaga Pembangunan Seni Visual Negara - 27 Okt 2017

Permohonan adalah dipelawa dari Warganegara Malaysia yang  berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun untuk mengisi kekosongan jawatan di Lembaga Pembangunan Seni Visual Negara seperti berikut:



Jawatan:

1. Kurator Gred S41

2. Pegawai Tadbir Gred N41

3. Penolong Kurator Gred S29

4. Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19

5. Pembantu Tadbir (Perkeranian / Operasi) Gred N19



Cara memohon:


1. Permohonan hendakah dibuat dengan menggunakan BORANG LPSVN 1/94 (Pindaan 2013) yang boleh didapati secara percuma daripada Bahagian Khidmat Pengurusan LPSVN atau boleh dimuat turun daripada laman web LPSVN www.artgallery.gov.my atau melalui link yang admin sediakan di bawah. Borang salinan pendua boleh digunakan.

2. Semua permohonan hendaklah disertakan dengan sekeping gambar terbaru berukuran pasport, salinan sijil kelahiran, salinan kad pengenalan, salinan sijilsijil persekolahan dan kelulusan yang berkelayakan yang diiktiraf oleh kerajaan serta dokumen-dokumen lain yang berkaitan yang telah disahkan.

3. Borang permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar dalam sampul surat berukuran 23cm x 30cm. Disudut sebelah kiri sampul hendaklah ditulis nama jawatan yang dipohon.


*Sila baca arahan lengkap iklan kekosongan jawatan ini melalui link yang admin sediakan di bawah sebelum membuat permohonan.


Tarikh tutup permohonan : 27 Oktober 2017



Jawatan Kosong Terkini 2015 di Lembaga Pembangunan Seni Visual Negara http://mehkerja.blogspot.my/





Previous Post Next Post