Sila klik Follow dan button [X] untuk menutup Button Close

Jawatan Kosong di Pusat Perunding YaPEIM (PPY) - 6 July 2016

Pusat Perunding YaPEIM (PPY) merupakan salah satu agensi di bawah Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia. PPY menjalankan kerja-kerja perundingan, kempen dan dakwah mengajak umat mentauhidkan Allah dan melaksanakan ibadah sedekah jariah.



Jawatan:

1. PEGAWAI PERUNDING INFAQ YaPEIM


Requirements:

Candidate must possess at least a Primary/Secondary School/SPM/ Level, Diploma, Advanced/Higher/Graduate Diploma, Bachelor's Degree, Post Graduate Diploma, Professional Degree, any field.

Required skill(s): boleh menjalankan kerja-kerja dakwah, petah berceramah/berpidato, MEMPUNYAI KEMAHIRAN PUBLIC SPEAKING.

Required language(s): Bahasa Malaysia, English, Arabic

At least 1 year(s) of working experience in the related field is required for this position.

Preferably Non-Executives specializing in Sales - Telesales/Telemarketing or equivalent.

Full-Time and Contract position(s) available.


Closing date : 06 July 2016



Click Here how to Apply




Tentang PPY GROUP SDN. BHD

PPY GROUP SDN. BHD.  ditubuhkan dan didaftarkan sebagai milik penuh bumiputra, diasaskan oleh 2 (Dua) individu yang berpengalaman luas dalam bidang yang sama, walau bagaimana pun melalui kemahiran pengurusan dan perkhidmatan kemanusiaan yang mereka ceburi, menjadikan gabungan yang cukup mantap bagi membantu ummah diseluruh Malaysia.

Memandangkan perkhidmatan ini adalah satu bidang di mana dapat membantu kesejahteraan ummah amnya, pihak PPY GROUP SDN. BHD.  telah mengorak langkah dengan luasnya keseluruh pelusuk Negara bagi mengumpul dana untuk membantu YaPEIM mencapai misi dan visi tersebut.


YaPEIM ialah sebuah Yayasan Amal Jariah dibawah naungan YAB Perdana Menteri Malaysia yang ditubuhkan pada 13 Oktober 1976. Yapeim telah merangka dan melaksanakan pelbagai aktiviti berasaskan Amal jariah kepada masyarakat.

YaPEIM memanfaatkan Dana Kumpulan Wang Amal Jariah tersebut kepada masyarakat melalui Program Utamanya antaranya seperti berikut:-

a) Program Mikro kredit – Skim Ar-Rahnu
b) Program Membangun Ilmu pengurusan Islami
c) Program kecemerlangan komuniti (Santun)
d) Program Pemantapan Kebajikan Ummah
e) Program Memberi Nilai Tambah Kepada khazanah Ummah (Wakaf)
f ) Program Penyelidikan Dan Perundingan

Previous Post Next Post