Sila klik Follow dan button [X] untuk menutup Button Close

Jawatan Kosong di Majlis Perbandaran Alor Gajah - 15 Aug 2016

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia berumur  tidak kurang dari 18 tahun yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan kosong dan keutamaan akan diberikan kepada rakyat Negeri Melaka.

Jawatan Kosong Terkini 2016 di Majlis Perbandaran Alor Gajah


Jawatan:

1. PEGAWAI PERANCANG BANDAR DAN DESA J41

2. PENOLONG PEGAWAI PERANCANG BANDAR DAN DESA JA29

3. PENOLONG PEGAWAI SENIBINA JA29

4. PENOLONG PEGAWAI TADBIR N29

5. PENOLONG PEGAWAI KESIHATAN PERSEKITARAN U29

6. PEMBANTU SETIAUSAHA PEJABAT N19


7. PEMBANTU PENILAIAN W19


Tarikh tutup permohonan : 15 Ogos 2016
Jawatan Kosong Terkini 2016 di Majlis Perbandaran Alor Gajah


Latar Belakang

Majlis Perbandaran Alor Gajah merupakan sebuah Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) yang berorientasikan perkhidmatan rakyat merupakan penggerak utama di dalam menjadikan Alor Gajah sebagai daerah yang maju dan indah. Pembangunan kawasan pentadbirannya telah maju serentak dengan pembangunan keseluruhan negeri Melaka dengan penekanan utama dari sektor-sektor perindustrian, pelancongan dan pertanian. 

Kewujudan insfrastruktur turut mempercepatkan aliran masuk para pelabur tempatan dan para pelabur asing untuk menanam modal dan mewujudkan peluang-peluang pekerjaan kepada masyarakat setempat.

Adalah menjadi harapan Majlis Perbandaran Alor Gajah untuk memberikan perkhidmatan yang sebaik mungkin kepada masyarakat di bawah kawasan tadbirnya. Justeru itu, Majlis Perbandaran Alor Gajah akan memaksimakan segala usaha-usaha untuk membangunkan daerah bagi mencapai kemajuan dan kemakmuran

Previous Post Next Post