Sila klik Follow dan button [X] untuk menutup Button Close

Jawatan Kosong di Kumpulan Perubatan Ar-Ridzuan Sdn Bhd - 16 Sept 2016

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas dari tarikh iklan dan yang berkelayakan untuk mengisi jawatan kosong seperti berikut di Kumpulan Perubatan Ar-Ridzuan Sdn Bhd.



Positions:

1. MEDICAL OFFICER / SPECIALIST

2. MARKETING EXECUTIVE


Closing date : 16 September 2016



Click Here how to Apply via Jobstreet

Join Telegram Kami : telegram.me/kerjakosongterkini

Jawatan Kosong Terkini 2016 di Kumpulan Perubatan Ar-Ridzuan Sdn Bhd

Kerja Kosong Terkini Kumpulan Perubatan Ar-Ridzuan


Pengenalan

Pusat Perubatan Ar-Ridzuan dimiliki sepenuhnya oleh PKEINPk Sdn. Bhd. Ditubuhkan sejak 2001, AR-RIDZUAN telah memindahkan operasi ke Greentown Suria, Ipoh pada 1 Mac 2011. AR-RIDZUAN disokong sepasukan pegawai perubatan, doktor-doktor pakar dan kumpulan tenaga kerja yang sangat dedikasi dalam memberikan perkhidmatan perubatan mesra ibadah.

Dengan keluasan lantai 31,000 kaki persegi, AR-RIDZUAN menawarkan 29 katil pesakit dengan kemudahan Perkhidmatan Kecemasan 24 jam, 3 Bilik Bersalin, 2 Bilik Bedah, Perkhidmatan X-Ray & Ultrasound, Perkhidmatan Makmal dan juga Farmasi.

AR-RIDZUAN kini beroperasi selama 24 jam, dengan mengekalkan perkhidmatan perbidanan dan sakit puan serta pediatrik (kanak-kanak) sebagai disiplin utama, selain akan memperkenalkan disiplin-disiplin baru pada masa akan datang.

Mengapa Ar-Ridzuan Menjadi Pilihan

  • Menumpukan kepada perkhidmatan ibu dan anak.
  • Menawarkan perkhidmatan mesra ibadah.
  • Menyediakan kakitangan wanita khususnya dalam Perkhidmatan Perbidanan dan Sakit Puan untuk memberi keselesaan kepada pesakit.

Previous Post Next Post