Sila klik Follow dan button [X] untuk menutup Button Close

Jawatan Kosong di Majlis Perbandaran Jasin - 8 Mac 2017

Pemohon adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang 18 tahun pada tarikh tutup iklan dan keutamaan diberikan kepada anak Negeri Melaka yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Majlis Perbandaran Jasin.



Jawatan:


1. PELUKIS PELAN (KEJURUTERAAN AWAM) / PENOLONG JURUTERA JA29


2 PENOLONG PEGAWAI PENILAIAN W29


3 PEMBANTU AKAUNTAN W19


4 PEMBANTU KESIHATAN AWAM U19


5 PEMBANTU PENGUAT KUASA KP19


6 PEMBANTU AWAM H11


7 PEMANDU KENDERAAN H11



Tarikh tutup permohonan : 08 Mac 2017





Join Telegram Kami : telegram.me/kerjakosongterkini

Jawatan Kosong Terkini 2016 di Majlis Perbandaran Jasin


Latar Belakang Jasin

Daerah Jasin merupakan daerah terbesar (41.47%), diikuti Daerah Alor Gajah (40.48%) dan Daerah Melaka Tengah (18.05%). Luas keseluruhan Daerah Jasin ialah 67,799 hektar (678 km persegi). Kawasan yang bersempadan dengan Daerah Jasin ialah Daerah Melaka Tengah (di bahagian selatan), Daerah Alor Gajah (di bahagian barat), Daerah Muar, Johor (di bahagian timur) dan Daerah Tampin, Negeri Sembilan (di bahagian utara). Daerah Jasin dibahagikan kepada 20 mukim.

Hampir 75% bentuk mukabumi di Daerah Jasin adalah landai kerana berada di bawah ketinggian 50 meter dan sesuai untuk aktiviti pertanian. Terdapat sebuah empangan di Mukim Jus iaitu Empangan Jus yang membekalkan air kepada penduduk daerah dan sekitar. Pembangunan di Daerah Jasin lebih tertumpu di Bandar Jasin, Pekan Merlimau dan Pekan Selandar yang berfungsi sebagai pusat pentadbiran daerah, pusat perdagangan dan pusat perindustrian.

Previous Post Next Post