Sila klik Follow dan button [X] untuk menutup Button Close

Jawatan Kosong di Pizza Hut Restaurants Sdn Bhd - 22 April 2017

Pizza Hut merupakan sebuah rangkaian restoran dan francais makanan antarabangsa yang berasas di Dallas, Texas dan mengkhusus dalam piza gaya Amerika Syarikat. Ia adalah rangkaian restoran piza yang terbesar di dunia, dengan hampir 12,000 buah restoran, unit penghantaran-ambil keluar, dan gerai di lebih daripada 88 buah negara.



Positions:


1. Kitchen Crew (Seluruh Negara)
Gaji : RM1,200-RM1,600 Per Month



2. Pizza Rider (Seluruh Negara)
Gaji : Negotiable



3. Service Crew (Seluruh Negara)
Gaji : Negotiable



149 Kekosongan


Klik Syarat Lengkap & Mohon Segera!!



* Sila baca terlebih syarat kelayakan dan maklumat lain melalui link yang admin sediakan di tepi setiap jawatan sebelum membuat permohonan. Semoga berjaya semua..


Cara Membuat Permohonan:

Permohonan mestilah di buat melalui laman web Maukerja.


Cara daftar dan Mohon boleh lihat di sini   KLIK SINI


Semoga maju jaya!!


Join Telegram Kami : telegram.me/kerjakosongterkini

Pizza Hut Restaurants Sdn Bhd



Sejarah

Pizza Hut diasas pada tahun 1958 oleh dua orang penuntut kolej, Dan dan Frank Carney di Wichita, Kansas. Syarikat itu memperoleh kesedaran seluruh negara dalam kempen pengiklanannya yang sulung, iaitu "Putt Putt ke Pizza Hut," yang diperkenalkan dalam televisyen Amerika Syarikat pada tahun 1965. Syarikat itu dibeli oleh PepsiCo pada tahun 1977.

Pizza Hut dijadikan sebagai sebuah syarikat sampingan "Restoran-restoran Sejagat Tricon" ("Tricon Global Restaurants") pada Oktober 1997 dan syarikat induknya kemudian dinamakan Yum! Brands, Inc.. Lambang Pizza Hut yang paling nyata ialah reka bentuk tanda dagangnya yang menonjolkan bumbung restoran berwarna merah yang mencerun ke atas; reka bentuk terkini digunakan mulai dari tahun 1969, dengan pindaan pada tahun 1999.

Peliknya, walaupun Pizza Hut beroperasi di seluruh dunia, ia tidak pernah memasuki pasaran Itali.

Previous Post Next Post